79965690 // ung@vejen.dk

Førstehjælp til Knallertkørekort 2.6.24

Knallertkørekort

Vil du gerne have et knallertkørekort? Så skal du bruge et førstehjælpsbevis.

Aldersgrænse
Fra 14 år til og med 17 år og 12 måneder.
150 kr.
Holdet er fyldt.

Beskrivelse

Du skal have gennemført/eller være tilmeldt kurset "Færdselsrelateret førstehjælp til unge knallertførere", inden du kan tilmelde dig et undervisningstilbud til knallertkørekort.

(Har du ikke folkeregisteradresse i Vejen Kommune er prisen 400,- kr. og du bedes ringe til os)

Varighed 8 timer, 1 dag

Består af 4 timers færdselsrelateret førstehjælp målrettet unge knallertkørere og 4 timers hjerte-lunge-redning

Førstehjælp til knallertkørekort

Alle knallertelever begynder med et 8 timers færdselsrelateret kursus i førstehjælp.

Du er på holdet søndag den 2. juni 2024 kl. 09.00-17.00.

Undervisningen foregår på Basen, Askovvej 7, 6600 Vejen.

BENYT INDGANG  A - Vi mødes i Kantineområdet

Medbring et pasfoto (35 x 45 mm) med cpr.nr. og navn bagpå.  Skolebilleder kan ikke bruges.

Medbring selv mad og drikke. Tag praktisk tøj på.

Dit førstehjælpsbevis er et personligt dokument, og derfor ikke noget Ungdomsskolen har adgang til. Det skal derfor printes og afleveres i en kuvert på vores kontor/i vores postkasse, så snart du har fået det. Der bliver ikke bestilt et kørekort før du har afleveret dit førstehjælpsbevis.

Det er vigtigt du melder afbud senest torsdagen før kl. 12 (gerne på mail ung@vejen.dk), hvis du er forhindret i at deltage, så vi kan nå at få en anden på holdet. Melder du afbud senere skal du tilmelde og betale på ny.

Andre hold i samme kategori